Alla inlägg den 21 april 2008

Av Anders - 21 april 2008 00:30

Var in till Caspers för en undersökning idag. Fick sätta mig på en bänk med benen hängades ner över kanten, sen fäste sjukgymnasten några elplattor på låret på mig. Med hjälp av dessa elplattor skulle vi försöka hitta på muskeln i låret genom att ge den små stötar så den "aktiverades" ungefär. I samma stund som dom små elstötarna skickades ut i låret skulle jag spänna muskeln och lyfta benet rakt upp vilket gick bra då. Har fått allt mer kontakt med muskeln nu vilket tyder på framsteg så det är riktigt skönt!

Av Anders - 21 april 2008 00:23

Vaknade till av att solen slog in genom fönsterrutorna imorse så vred mig för att kunna sova vidare. I samma stund som jag ska vrida mig känner jag hur jag lyfter benet, något jag inte har kunnat gjort på tre veckor nu. Testade även igårkväll innan jag la mig men utan resultat men nu verkar jag ha fått kontakt med muskeln. Underbart! Spred sig ett leende i ansiktet på mig och jag beslutade mig för att jag lika gärna kunde gå upp.. Åker in till staden idag och upp på Caspers för att träffa sjukgymnasten en sväng och få en undersökning.

Presentation

Omröstning

Har du genomgått en korsbandsoperation?
 Ja
 Nej
 Nej, men ska

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards