Alla inlägg under augusti 2007

Av Anders - 6 augusti 2007 19:00

Har sen senaste tiden varit på gym och kört lite lätt sjukgymnastik och börjar kännas lite bättre nu. Sjukskrivningen har gått ut nu så var iväg till jobbet för första gången på ett bra tag för att arbeta idag vilket gick rätt så bra. Står och går väldigt mycket dock så det är väl lite jobbigt i längden. Efter jobbets slut bestämde jag mig för att testa träna fotboll igen så snörde på mig skorna och klev ut på planen. Fegade rätt mycket och vågade inte ta i fullt ut, kändes rätt så okej även om man då och då kände av lite lätt. Hela träningen hade nästan passerat och vi var inne på det avslutande smålagsspelet när jag, 20 sekunder från träningen slut, kommer i en löpning och hör ett högljudt knak från mitt knä mitt i steget varpå jag rasar i backen. Smärtan denna gång var inte lika som förra gången så kände mig mer lugn nu när jag fick knät lindat och nerkylt. Lät kylningen sitta kvar över knät i 20 minuter innan jag lindade av och klev in i duschen.


Väl hemma kom en som vi känner som arbetar som sjuksköterska förbi och kollade lite på mitt knä. Hade funderingar på att åka in till akuten för att få det undersökt men valde återigen att vänta till morgondagen för att se hur det kändes då

Presentation

Omröstning

Har du genomgått en korsbandsoperation?
 Ja
 Nej
 Nej, men ska

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards