Alla inlägg under maj 2007

Av Anders - 25 maj 2007 18:27


Efter att ha sett att många av refrenserna på min andra blogg är från personer som har sökt information kring knäskador och speciellt korsbandsskador så har jag beslutat mig för att göra en ny blogg om just min korsbandsskada. En blogg i informationssyfte för att berätta om hur det kan gå till om man råkar ut för just en knäskada. Vet att jag själv inför min operation sökte mkt info om just detta på internet då det är intressant att veta hur man ska gå tillväga inför och efter just en operation och hur rehabiliteringen ser ut efter för att kunna komma tillbaka till sin idrott.


Hoppas att det kommer glädja någon iaf!


___________________________________________________ 

Bloggen skapades den 4 Juli 2008 men kommer att lägga första inlägget det datumet jag skadade knät och sedan uppdatera från det och dom datum som har varit aktuella när det gällt mitt knä 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du genomgått en korsbandsoperation?
 Ja
 Nej
 Nej, men ska

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards